Första bilden xD

första bilden... börjar ttiep lära mej detta nu :D haha heelt otroligt :P  inte för att jag vet va blogg går ut på men de skiter jag i zD haha  bara jag har ngt att göra så :P   inte dirr bästa bilden :P men de kmr fler :D    pusss på rumpan <3



 hahaha ehm ja vetefan va jag ska skriva :P
gaah vill bara dra te Ikano åh shoppa :D jag älskart :P
jäävligt ful bild... menmen den får duga för denna gången :D haha
men nu ska jag snacka med min älskliiing :D hare gött åh puss på rumpan (: <3

Kommentarer
Postat av: Anders

guud sååååå het du är :O skit i din kille.. du kan bli min ist ;)

Jag är 48 år och blir sugen på dig ;)

Jag bor i Linköping med!

Kom utanför Ikano kl: 22.00 så ska vi ha det mys ;) bara du och jag tillsammans ;) Älskar dig gumman

Och om du inte kommer så letar jag upp dig.. jag vet exakt vart du bor med.. inte så svårt att veta vem du är lilla tösen ;)

2009-05-19 @ 20:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0