dålig dag -.-' xD haha

.....

Den här dagen har vart rätt rolig faktiskt!!!
Det börja med att Nina väckte mig så jag fick typ damp xD
sen stack vi och pantade när de spö regna
efter de stack vi hem te bea och messa massa folk om någon hade en cykel att låna ut..
efter 2 fukking timmar så fick vi tag på en.. sen cykla vi te Meddo för att sola.. sen vidare te Ikano och käka på donken!!!
påvägen hem så väntade vi på beas kille :P sen skulle vi cykla hem te Nina men påvägen dit så råka jag cykla in i Beas bakdäck så jag trilla med cykeln rätt i en lerpöl -.-' xD HAHAHAHHA fy faan va kul de va xD
och nu sitter jag här och tråkar sönder... ska snart in i duschen och sen ut med Nina och Bea... vetefan va vi ska hitta på ikv assoh... men vi kmr på ngt :D
men ha de så gött... puss på rumpan <33


Kommentarer
Postat av: Jennie :)<3

SNYGGGGGGING!<3

2009-07-31 @ 23:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0