Klevshult

första bilden... börjar ttiep lära mej detta nu :D haha heelt otroligt :P  inte för att jag vet va blogg går ut på men de skiter jag i zD haha  bara jag har ngt att göra så :P   inte dirr bästa bilden :P men de kmr fler :D    pusss på rumpan <3

okej, vetefan va jag ska skriva xD
sitter åh snackar med Adam åh han är faan trög asso xD dum är han med för jag blir fan ägd :( xD
imon så blire Klevshult åh träffa Antonälsk åh sandra <33333
sen på torsdag ska man ju upp vid ttyp 6 elle nåt :O för ska med sandra te hennes skola (a'
ska bli sjuukt ktl :D ska träffa Jennie samtidigt då :D
helt otroligt att allt har kommit tbx igen
har saknat er som faen <3
så nu blire att pendla mellan Linköping åh Klevshult ist för Nässjö xD
men när jag flyttar te jkpg så blire skit nära te alla mina bejbiisaaar <333
men kommer självklart sakna Nina, Mikka , Issa åh bea åh josse åh allihopa där :(
men jag kommer ju på en del helger åh lov :D
men de kmr att bli svårt att flytta ifrån dom :(
men det är sånt man får leva med

just nu har jag skiiit tråkigt så jag ska ttyp gå åh bajsa elle ngt nu :D xD HAHAHAAHHA

Kommentarer
Postat av: smeekarN.blogg.se

ÄR DU TSM MEH ANTON!!!!!!

2009-08-29 @ 21:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0