Dålig stil




Jag pallar faan inte killar mer asso.. ni är bara skit.. en del av dom är huur jävla underbara som helst men det är oftast dom som är upptagna :/
först Adam som dissar mig för att han gillar en annan tjej som han gjorde när vi va tsm
Sen anton son säger samma sak till mig åh Jennie :S va fan är det för stil
sen äre massa andra killar som är helt dumma i huvet

men nu e man ju singel och sökande xD
men vet inte riktigt om jag pallar med ett förhållande på ett tag eftersom jag inte kommit över Adam än åh det kommer ta ett jävla bra tag eftersom han va min sanna kärlek.. men men skit samma nu ska man inte behöva deppa över det som jag ttyp gör varenda dag endå..

Sen är typ vännerna skit med :S dom tar mig ffs som reserv :S rätt dålig stil det med tycker jag
sen vet jag att jag är ful, tjock åh massa men det är bättre att ni erkänner det själva ist för att ljuga för mig.. för det sårar mig bara ännu mer

men nu tkr jag att folk ttyp ska adda mej för jag har sjuuukt tråkigt :O

[email protected]

pusss :* <3




miss u :'( </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0